söndag 23 september 2012

Har varit mycket annat i veckan

Har varit en ganska lugn vecka för mig när det gäller börsen och haft riktigt dålig koll på vad som har hänt. Var iväg på möte i slutet av veckan på ett ställe där det inte ens fanns en gnutta mobiltäckning. Helt underbart att kunna ha möte utan att en enda mobiltelefon ringde.

Satt precis och tittade vad som hänt med mina aktier i veckan. Och det ser ganska stabilt ut, tror det stannade på minus 1,8% för veckan, vet inte vad börsen stannade på men jag har för mig att jag läst att även den stannade på ett litet minus. KappAhl rörde sig lite uppåt så det ska bli spännande och se om kursen kan fortsätta upp nu innan det kommer ett spännande bokslut i mitten av oktober. ShaMaran har tappat en hel del sen toppnoteringen på 4 SEK. Men jag är inte förvånad med tanke på att det inte kommit några stora siffror på hur mycket olja som bolaget har hittat.

Nu hoppas jag på lite mer fritid i veckan så jag kan hålla lite mer koll på vad som händer. Kanske kan man hitta något att investera i, Fortum ser fortfarande ganska billigt ut framför allt om vi kan få en riktigt kall vinter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar