fredag 11 oktober 2013

Hur mycket av lönen blev kvar i September?

Jag fick en ganska dålig lön i september eftersom jag hade semester under augusti och vi får vår semesterersättning utbetald innan sommaren. Det vägdes dock upp av att sambon hade en lite bättre lön än vanligt.

Utgifterna är fortsatt ganska höga då det som vanligt numera gick iväg nästan en fjärde del av den gemensamma lönen till renoveringar. Tak bytet är inte med räknat där då jag ser det som en större investering som höjer värdet på huset. Om det är rätt eller fel vet jag inte men så gör jag i alla fall.

I procent har vi sparat 32,68% av lönen under september månad. Det känns helt klart stabilt. Oktober lönen blir förhoppningsvis bättre då jag under september både hade jouren och en hel del övertid som jag tog ut i pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar