lördag 21 februari 2015

Månadsrapport Januari, 2015

Här kommer en lite sen månadsrapport för januari. Men det är en rolig rapport då min portfölj precis som många andras började året med att stiga kraftigt i värde. Totalt steg portföljen med 8,46%.
Det kom även en första utdelning från Klövern Pref. under början av månaden.

Under månaden blev det en hel del förändringar i portföljen. I början av månaden gjorde jag små ökningar i Bonheur, Vardia och D Carnegie. I mitten av ökade jag lite i Klövern Pref samt tog in Amasten i portföljen.
Sen var det dags för den första försäljningen på ett tag då jag bestämde mig för att sälja Banco Santander. För de pengarna som kom in i samband med försäljningen så gjordes en ökning i Amasten samt D Carnegie och jag tog en mycket liten position i Ferronordic Pref.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar