söndag 30 juni 2013

Månadsrapport Juni, 2013

Har inte varit någon utveckling alls under juni månad när man kollar på portföljrapporten från Avanza. Dvs "utvecklingen" för juni stannade på 0,00% samtidigt som OMX Stockholm PI sjönk med hela -5,11%. Man kan inte annat än vara glad när portföljen behåller sitt värde samtidigt som börserna runt om i världen har haft en omtumlande månad. Men man vet aldrig nästa månad är det kanske min portfölj som går skakigt samtidigt som börserna rusar efter något uttalande från någon politiker.

I portföljen har det ändå hänt en del del. I början av månaden valde jag att nästan dubbla mitt innehav i Prospect Capital Corp. Fick även utdelning från bolaget denna månad men tyvärr inte för de ny inköpta aktierna.
I slutet av månaden valde jag att sälja mitt innehav i Bilia. Så återigen sitter jag på en hel del likvider i min ISK som jag skulle behöva hitta bättre användning för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar