söndag 9 december 2012

Utveckling vecka 49

Har inte hänt så mycket under den senaste veckan. Jag har fått ut pengarna från min kapitalförsäkring som skrivit om innan, så dessa ska nu skickas över till Avanza så jag kan få lite bättre avkastning på pengarna än på mitt e-sparkonto på Swedbank. Lutar åt att jag till och börja med lägger de på ett sparkonto+ med fria uttag och ingen bindningstid såg att man kunde få 2,5% ränta vilket känns helt okej att börja med då jag i dags läget bara får 0,85% ränta på Swedbank.

Utvecklingen för min portfölj har följt börsen mer eller mindre. Under veckan drog portföljen iväg lite från index tack vare Bilias starka uppgång men under fredagen sjönk den tillbaka igen och slutade på plus 1,24% vilket kan jämföras med Stockholm OMX PI som steg med 1,17%.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar