söndag 30 december 2012

Utveckling vecka 52



Finns inte så mycket att skriva om denna veckan. Har inte haft så mycket tid att hålla på med mina små investeringar och börsveckan var ju bara två dagar lång. Det som hände var i alla fall att min portfölj backade med 0,71% samtidigt som OMX Stockholm PI endast backade med 0,12%. Nästa vecka blir det första på 2013 och även den är lite kortare än vanligt. Jag är i alla fall ledig så med lite tur hinner jag spana in lite bolag på den svenska börsen som jag tänkt titta närmare på under en tid.

1 kommentar:

  1. Hej Behöver du ett snabbt lånemeddelande till oss {remy.credit111@gmail.com} med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, privatlån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolidering Lån e.t.c. Vi har ett lån för dig Personliga lån (säkra och osäkra) företagslån (säkra och osäkra) konsolideringslån och många fler. Kontakta oss för mer information om lånerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem. kontakta oss via e -post: remy.credit111@gmail.com

    SvaraRadera