tisdag 10 december 2013

Ökat i Kinder Morgan Inc

Ökade på mitt innehav i Kinder Morgan Inc under förra veckan. Kursen trillade ner ganska kraftigt efter nyheter om att resultaten nästa år kommer att vara sämre än förväntat. Tycker fortfarande det är ett spännande bolag som levererar en bra avkastning och väljer därför att öka mitt innehav. Även om det blir några tråkiga år för kursen så kommer det fortfarande med största sannolikhet komma en utdelning under åren så stiger på ett hyfsat sätt.

Tiden får utvisa om det var ett smart eller felaktigt drag att öka mitt innehav.

Ska försöka få upp min månadsrapport för november också. Ligger lite efter för tillfället då det varit mycket att göra. Men jag har inte slutat blogg bara fått lite mindre tid till att göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar