fredag 25 mars 2016

Ökat i Handelsbanken

Var ett tag sedan det gjordes ett köp till portföljen, mycket på grund av att börsen gått upp en hel del sedan början på februari. Men nu har jag slagit till igen.

Det blev ett inköp i Handelsbanken den 23 mars till kursen 104,8 SEK. Det blev 30 aktier och total kostnad inklusive courtage skrevs till 3152 SEK.
Totalt äger jag nu 175 aktier i Handelsbanken med ett GAV på 115,58 SEK.
Fortsätter Handelsbanken ner under 100 SEK så fyller jag på lite mer.

Annars är det rätt lugnt på investeringsfronten nu. Inga intressanta introduktioner och inte några direkta kanon köp i blickfånget. Tittar dock en hel del på Nordea och faller kursen ner under 75 SEK så köper jag nog på mig en första port. Även Atea vill jag öka i, trots att kursen stigit med 10% sen mitt förra inköp så är nog chansen stor att jag väljer att öka mitt innehav under nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar