söndag 17 mars 2013

Utveckling vecka 11, 2013

Ytterligare en vecka utan att det har hänt något speciellt. Sakta men säkert så fylls det på med likvider i portföljen som ska vara redo när jag hittar de köplägena jag är ute efter. Fortfarande inte sålt av något bolag i portföljen men det är inte alls omöjligt att det kommer att ske.

Utvecklingen för portföljen under veckan fortsatte på samma väg som hela året mer eller mindre och värdet steg med 0,34% samtidigt som OMX Stockholm PI under veckan steg med 0,11%.

Har fått information om Ginger Oils preferensaktier under veckan så det får nog bli att teckna dem jag har rätt till. Ska läsa igenom prospektet en gång till då jag är lite sugen på att köpa på mig ytterligare några teckningsrätter och teckna några fler preferensaktier men först får jag läsa på lite bättre så jag inte gör bort mig fullständigt. Jag tror det var tills den 25 mars jag hade på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar