söndag 25 november 2012

Utveckling vecka 47

Har varit en lugn vecka för mina investeringar. Har haft ett par köpordrar inne som inte gått igenom. Annars har jag mest pillat med min kapitalförskärning som jag skrev om tidigare i veckan. Fick hem papperna om det igår och skrev under och stoppade brevet på brevlådan tidigare idag. Så nu ska det vara klart med det och förr eller senare ska förhoppningsvis pengarna komma in på mitt konto.

Utvecklingen på min portfölj har varit helt okej och den steg i värde med 2,43% under veckan. Men börsen var på gott humör över veckan totalt sett och min portfölj klarade inte riktigt av att hänga med då OMX Stockholm PI under veckan steg med hela 4,21%. Lite synd kan jag tycka, börsen hade gärna fått fortsätta sjunka lite till så jag kunnat fynda lite bolag till riktigt bra priser.

Idag är det dags för husvisningen igen på ett hus som ligger precis där vi vill, så nu är det bara att hålla tummarna för att det inte är kvarterets största mögelkåk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar