söndag 3 april 2016

Lite köp blev det i veckan..

I tisdags blev det lite inhandlat till portföljen. Totalt blev det påfyllning i tre olika bolag.
Först fyllde jag på med lite Atea som jag pratade om innan, totalt blev det 45 stycken till kursen 75,75 SEK totalt kostade det mig 3345 SEK. Blev lite dyrare än vad jog hoppats på men det var tur jag slog till som jag gjorde för sen fortsatte det upp ytterligare under slutet av veckan.
Sen blev det hela 5 stycken Handelsbanken till kursen 102,8 SEK, totalt kostade det 515 SEK. Snittade ner mig ytterligare lite i vad jag anser är det bästa banken i Sverige.

Jag avslutade med att fylla på lite i HCP, 15 stycken till kursen 32 USD vilket totalt kostade mig 3955 SEK. Lite sent ute med tanke på dippen men det fanns så mycket annat roligt i mitten av februari och jag tror att HCP på långsikt kommer leverera en stabil avkastning.

Ska se om jag kan få ihop mina månadssammanställningar till nästa helg. Just nu tar köket alldeles för mycket tid då bänkskivan kom i fredags. Större delen är på plats men nu ska vi lura hit rörmokaren så fort som möjligt sen ska det sättas lister, passbitar, handtag och tyvärr tapetsera lite igen hade tyvärr sönder tapeten när vi skulle få dit bänkskivan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar