lördag 6 april 2013

Får bli en liten omstrukturering i bloggandet

Har funderat på det ett slag och tycker det har blivit lite för mycket "portföljrapporter" för att det ska vara roligt att skriva. Så från och med nu ska jag minska på det. Förhoppningsvis leder det till att det blir både roligare och lättare att skriva något spännande. Så därför slopar jag veckorapporterna. Istället tänkte jag lägga upp det som följer:

Portföljen:
*En rapport för utvecklingen varje månad.
*En rapport varje kvartal som även innehåller utveckling för året så långt. Dvs i oktober kommer det en rapport för kvartal 3 som även innehåller utvecklingen för årets nio första månader.
*Samt en längre rapport efter varje år.
Chansportföljen
*En rapport varje kvartal som även innehåller utveckling för året så långt. Dvs i oktober kommer det en rapport för kvartal 3 som även innehåller utvecklingen för årets nio första månader.
*Samt en kortare sammanfattning för varje år.

Istället ska jag försöka våga mig på att publicera några av mina egna analyser igen och förhoppningsvis få era åsikter på dem. Hoppas att det ska kunna utveckla mina kunskaper och få mig att lära mig mer om aktier vilket är var jag vill. Istället för att sitta och trycka ut ett standard inlägg om portföljens utveckling varje månad.
Jag har precis uppdaterad mina analyser på Bilia och Securitas under veckan så ska gå igenom dem igen och sen förhoppningsvis komma till skott och lägga upp dem här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar