tisdag 31 juli 2012

Vad händer med KappAhl?

Vad har hänt med KappAhl idag egentligen?
Kursen rusar utan att i alla fall jag kan hitta någon anledning till det. Har det kommit någon nyhet jag missat eller har det kommit något uttalande?
Från att ha varit stabil runt 5 SEK har den idag rusat upp och stänger på 5,65 SEK och är 9,71% upp!

Jag klagar inte, själv sitter jag med en ganska stor del av portföljen i KappAhl och i dagsläget ligger jag på plus i den investeringen vilket jag inte trodde var möjligt för bara några dagar sedan på så kort tid.
Men nu blir morgondagen spännande. Frågan är om aktie fortsätter upp eller om man får se ett kursfall igen? Inget av det skulle egentligen förvåna mig.

Har ni några länkar eller något som kan förklara kursrusningen eller har någon annan bra förklaring så posta den gärna här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar