onsdag 4 juni 2014

Skatteåterbäringen

Idag kom den! Eller om jag ska vara helt ärlig så kom den nog igår men då missade jag det..

Inte för att jag har saknat den men det är aldrig fel att få en halv extra lön även om man en gång betalt in pengarna. Skulle ljuga om jag sagt att jag saknat dem under året. Nu gick ju lite pengar till att fixa elementen igår och sen håller vi på att byta fönsterna hemma så där går det en rejäl slant. Kommer ett lite inlägg om fönsterna när allt är klart och jag vet vad priset slutade på men snickare och plåtslagare och allt annat.
Frågan är vad man ska göra med resten. Vi har ju en hel del andra projekt på gång här hemma som kommer att kosta pengar och sen är det ju snart semester också. Mycket tankar som ska gås igenom först.

Är det någon som har några roliga planer med sin eventuella skatteåterbäring eller är alla lika tråkiga som en annan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar