söndag 15 juni 2014

Uppdatering av Portföljen

Tänkte jag skulle komma med en liten uppdatering av hur portföljen ser ut för tillfället. Just nu består portföljen av 7 bolag. Protector Forsikring står för en tredjedel av portföljens värde efter sin fina utveckling men just nu är det inget som hindrar mig från att öka i bolaget om det skulle kännas rätt.

Har en ganska stor del likvider som ligger i min depå som jag skulle vilja sätta i arbete. När till hans ligger det att köpa Industrivärden eller Bonheur som känns som två stabila och tråkiga bolag. Men jag funderar också att ta in en liten post i Vardia som varit populärt i bloggvärlden eller öka på ytterligare i Protector Forsikring. Men vi får se vad som händer nästa vecka. Kan jag inte bestämma mig så kan det bli så att jag väntar in utdelningen från Bonheur innan jag gör ett inköp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar