söndag 24 februari 2013

Utveckling vecka 8, 2013

Har varit en vecka som gått lite upp och ner men som avslutades starkt. Under veckan har portföljens värde stigit med 0,55% samtidigt som OMX Stockholm PI har stigit med 1,55%. Det kom en utdelning från mitt innehav i KinderMorgan Inc under veckan men i övrigt har det inte hänt så mycket.
Verkar som jag får en hyfsad lön när jag tittade lite snabbt och förhoppningsvis kan jag få loss några kronor till att investera på börsen. Tittar just nu fortfarande på de danska bankerna samt några bolag i USA. Men vi får se vad som händer, det är en hel del kostnader förknippade med att köpa hus så jag vill inte investera för mycket pengar och sen behöva sälja om en månad igen bara för att jag behöver få loss några tusen till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar