lördag 12 januari 2013

Utveckling vecka 2, 2013


Veckan har rusat iväg och det har inte blivit mycket gjort varken hemma eller med investeringarna. Har fortfarande inte hunnit kolla på Intrum Justitia som jag skrev om förra veckan och det är nog tveksamt om jag hinner göra det denna helgen heller. Har fyllt på ISK-kontot med lite mer likvider och det finns kapital redo när jag väl bestämt mig för vad jag ska investera i.
Utöver de bolagen som redan finns på min lista som jag ska titta närmare på så fylldes den på med ännu ett bolag under gårdagen då jag läste ett intressant inlägg om banken Nordjyske Bank på ägamintid.

Veckan började bra och portföljen drog ifrån index lite grann men slutet av veckan var sämre och portföljen gick back med 0,3% under samma period backade OMX Stockholm PI med 0,29%.

Kommer ett litet inlägg om min chansportfölj senare under helgen om jag bara hinner med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar